MENU

13:39
טיפים כיצד לארגן סקסי משחק תפקידים בבית

כאילו השיעור החומצי לפחות מאשר סקס קשה לדמיין. אבל בשלב מסוים, הוא גם יכול לסיים להביא סיפוק יהיה "חוב משפחתי" שגרתית, אשר מבוצעת עם פעמים כמו ארוחה, לא לעתים קרובות פעמים במשך חודש. "מה לַעֲשׂוֹת?" - אתה שואל. לְהִתְגַרֵשׁ? לזרוק שותף? הפוך לאיש צַד? לֹא! Plait Play! סֶקסִי משחקי תפקידים - מה שהרופא רשם, בכל המובנים של המילה הזאת.

התוכן של המאמר

1 הנה איזה סוג פוטארן נורא! 2 לעולם לא לא היה כן כן .. 3 עסקים היה בערב לא היה שום דבר

מישהו אולי נראה כזה מצחיק. אבל למצוא אדם אשר לפחות פעם אחת לא לספק סקס עם מורה או מורה, עם רופא, שרברב או נהג מונית! לֹא פנטז? בִּיוֹשֶׁר? בצורה מושלמת? ואם לא זיהו בקול רם, אבל רק לעצמך? אותו הדבר!

אז, על עצמך להודות שזה כבר קרה. אבל בת זוג? מי, איך לא לבטוח בו? נוכל? גירושין גרוע יותר - קָדִימָה! הכל יסתדר. אולי בן הזוג שלך או בן הזוג אוהב משהו מדי לפנטז וגם פחדים להודות. איך להשיג אומץ? אֵיך לִפְתוֹחַ? בואו נעלה יחד.

סוג של פוטארן נורא!אני

אז, הכי קשה להתחיל את זה.מתרגלת ויש לך חוויית תצפית קטנה ואומץ, אתה יכול להשתנות את המשחק לא רק על ידי מספר תפקידים, ואת המקום שלהם. מלון, סלון רכב, יער, נהר, ולחסנים אמיצים ביותר, בקתות בודדות במסעדות, ארונות בעבודה, באופן כללי, לפחות מקום שבו אתה יכול לקחת קצת מן העולם שמסביב.אל תרים את המקומות לנשיקות! תיאבון מגיע במהלך האוכל, אתה מתעורר, איך יהיה מלא ומספק את החיים שלך! על סקסי סקסי יישכח פעם אחת ולתמיד.

איך להיות?

כל דבר בחיים צריך להיעשות מתאים רֶגַע. זה תלוי במחצית הטובה של fouror. לשיחה על סקס, אדם חייב להיות רגוע טוב. במקרה זה - מתי?

עֶרֶב. הגדרת גודל. כוס היין. לא סרט רע. תפסיק! הנה זה לא וו רע. סרט צילום! בחר סרט שבו יש משחקי תפקידים מיניים. לדוגמה, של "ירח מריר" הראשון רומן פולנסקי. יש משהו לדון, זה לא "פורנוגרפיה מלוכלכת", אבל סיפור דרמטי לחלוטין, והכי חשוב, יש משהו להיאחז.

לא אוהב פולנסקי עם הביוגרפיה שערורייתית שלו? לשחרר באינטרנט כל אחד. מצא רולר שיווק מצחיק איקאה על משחקי תפקידים סקסיים, בסופו של דבר, ולהראות את בן הזוג שלך, רק לשחות. ושם אתה יכול לשאול על פנטזיות, רק שמחה. מוזר? כדי להיות נרדף להודות? פירושו הולך לקחת את היוזמה על עצמך, זה עדיין יהיה צריך.

לעולם לא לא היה שוב כן ... ___ 8230

קרה! למדת ששניהם יכולים להיות לא נגד קצת ניגודיות. זה באמת ניצחון גדול. ו 1 שלב כדי אמון גדול יותר פתיחות, אתה יכול להגיד - גישת סבב חדש מערכת יחסים.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. רק אלה אינם צדדי אחד בלבד בעבודה.

כמוך. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

הראשון יהיה לא נוח. מוכתם. מצחיק. זה נהדר! כמעט אותו דבר שאובדן התמימות. לא רחוק החוויה הגרועה ביותר אינה נכונה? זכור איך זה היה? לא זוכר? או היו נ ' יַחַד? יתר על כן, יש סיבה לפתוח משהו חדש אחד לשני הראשון. כי תן לזה להיות מצחיק. אתה ביחד, בשבילך כיף ומין עכשיו בהחלט יוצא דופן ומה אתה עדיין חיפש? צירים מן היחסים כבר נעלמו!

ואם החצי השני עדיין סירב לשחק? שכחתי את הרעיון הזה וסובלים לבד? לא שווה את זה. נסה להתחיל את עצמך. זכור איך בילדות: מישהו לקח איתי לטיול כדור, ומישהו - עפרונות. מאשר בסופו של דבר כולם יעשו: לצייר או ב כדורגל לשחק, כמעט הכל תלוי בפעילות ואת היכולת לשכנע. פעם החלטתי זוכרים מילדות ומשחק, זוכרים איך למשוך ולשכנע.

התחל ראשון! חלק בהכנה כבר נפסקה, השותף כבר יודע מה הוא ניצוד בשבילך, אז אתה מאבד? ברור כי בחלומות כולם מייצגים את הגוף ללא דופי של מלצרית מינית או סוחר שרירי בחנות, ולמעשה גודל 2 גודל ובטן. יתר על כן, בכלל, זה בהחלט לקבל סוויטות יקרות בחנות מין לחוות משחקי משחק תפקידים. העיקר הוא תשוקה ומצב רוח פלרטטני. תאמין לי, משחקי תפקידים סקסיים יגבירו באופן משמעותי את דרגות ההתרגשות במיטה. הם גם מניחים להחליף תפקידים אם יש לך זמן רב לחוות, אבל כולם לא פותרו.

במקרה האחרון, עניבה למיטה כמו אלימה במיוחד. בסופו של דבר, זה לטובתו, על זה בשבועה הצבוע כתוב - טובה להביא. החולה לעולם לא ישכנע זאת, תישער!

ואת האורח בבית הקפה יכול להיות לפחות איך להיצמד המלצרית עם צורות מעוגלות נעימות יכול מאוד. לאחר שמירת ארוחת ערב. ככל שיותר טעים יותר, כך גדל הסיכוי לא המשך רע. לְהַסכִּים, ארוחת ערב יחד בבית הפך הרבה יותר מעניין! אפילו פסטה רגילה עם נקניקיות נראה טעים. ונקניק הוא בכלל רמז טריוויאלי של סקס ... כל כך מרגש. אתה צריך לצבוט את המלצרית אפילו פעם אחת, זה ברור למשהו רֶמֶז.

אתה יכול להחזיר את האור, לשים כיסאות, כולל מגע טלביזיה על סרט טוב ולדמיין שאתם בשורה האחרונה בית קולנוע. מקומות לנשק! פשוט לא להרים כי יש קהל אחר! זהיר ושקט! פופקורן בצד. לא לצחוק! אי אפשר לקום מהמקומות, לִרְאוֹת. על כיסאות מביכים? כפי שאתה רוצה בקולנוע? דרך קוצים - ל אוֹרגַזמָה!

המקרה היה בערב לא היה מה לעשות

באופן כללי, יש מקרה מוזר: זה נחשב, איזה משחקי תפקידים סקסיים הם לצעירים ויפים. אם אתה חושב על: צעירים, יפה וחם, ללא משחקים לא הכרחי עבורם ויפה כל כך יפה במבט אחד על השני, כך שהוא פרץ משאלה. אבל אלה מבוגרים, זה כבר יש צורך לנסות לנסות לְאַרגֵן. הנה המשחק כאן ויהיה כמו הדרך.

מבוגרים קשה יותר לשחרר, להתוודות הרצונות שלך, לחוות משהו חדש. קל יותר להריח על הכל יד והושתת בערב. אבל כל כך הרבה יכול להיות קדימה! מ קרוב, אמין, שותף מוכר מעולה הוא הרבה יותר קל ללמוד משהו חדש, קשה רק להתחיל. אל תיעלם מן הבדיקות במיטה! רק אז אתה עושה סקס באיכות גבוהה ממש מהנה.

אתה יכול לבחור אלה שעבורם סוויטות נמכרים בחנויות סקס: מ schoolgirl ל שׁוֹטֵר.

פנסים סובייטים ומידע שגוי זרועו תצוגה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו שערורייתי, זה מה שיש לשתוק. אבל כאן יש ליחידות מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

וניתן לעשות עם האמצעים בהישג יד. זה לא קשה לבוא עם בגדים מלצריות, חשמל, מורים או אפילו רופאים.

אתה תחשוב, אם אתה מספר את המחצית השנייה, אתה תהיה צוחק או נעלב, תחת את התירוץ של העובדה שאתה צריך מישהו אחר? או מפחיד את שלך "סְטִיָה"? תאמין לי, אתה טועה, גם אם שלטונך המשפחתי שלך העיניים הפוריטניות ביותר. אבל, באופן טבעי, לדבר על זה, אתה צריך לבחור זמן ומקום.קשה לעצמך לדמיין מה ארוחת בוקר, הקרובים ביצים מקושקשות, מישהו יכול להגיד לא עם זה: "Dear, החלטתי להודות לך שכל חיי חולמים לקיים יחסי מין עם דיילת. בואו נשחק את המטוס אחרי ארוחת הערב!"אחרי הכרה כזאת, יקירתי, באופן טבעי, אולי "אמבולנס" להתקשר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

רבים מחשיבים משחקים סקסיים משחק תפקיד-חסר ערך ואפילו טיפשי בפועל אינטימי. דייר מאוד! זה נכנס "Perchout" בבידור אהבה, וזה לא מספיק מעת לעת. אז מה! הבטן היא תמיד שם, אבל מין משועמם מתחת לשמיכה ב mgl הוא לא מפריע. ובכן, אם רק קצת. ובכן, זה יכול להיות לנצח. ומה אם אתה לא אחות ביישנית צעירה, חסרת ניסיון, הורידה מאוד למטופל, וחוותה יותר ובטוחה בפני עצמה? היא ו 50 4 לא ימנעו את הריפוי הנכון! ובכל מקום המטופל לא יברח ממך, אין לו מקום, הוא בפיג'מה. פעם להתגבר על מחסומים ואילוצים, לאחר שחוו זיכרונות חדשים ומרגשים, או לזכור איך זה היה לפני, הבלם יהיה לא מציאותי.לא הולך ולא הכל יעבוד, אבל הכי חשוב - התחל. אילו משחקים אתה יכול לבוא? כן, בכל! פנטזיה היא אינסופית.

Просмотров: 403 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar