MENU

13:38
איך צולמו בפורנו - פורנוסרים סיפרו על הניסיון שלהם

לפני שאתם, ראיון בו שמונה עשרה כוכבים של תעשיית הפורנו. למען האמת, עם הומור ובלי לייפות, הם סיפרו על איך הם היו היום הראשון על הסט.

התוכן של המאמר

1 שנה

ספוילר: המעסיק אינו ברור מ חומצי!

1 פעמים

ליי פלקון: אני זוכר את היום הזה. בהתחלה זה היה מוזר, כי לא ידעתי מה לעשות. לא, הבנתי שאני אעשה יחסי מין, אבל עדיין ... אני, למשל, לא ידעתי שהשותף שלי יהיה צריך לעשות גם כאשר המצלמות תיבכבו. מאז הזין שלו היה אמור להישאר קשה וכל זה.

באופן כללי, זה היה כיף, לא לספור את הרגע שבו השותף cumshot בי - היה סצנה creampie. גדול!יש לי יום מצפוני של הצילומים. היינו צריכים להיפגש ב "מלון נושאים".

שילה ג'נינגס: נראה לי איך זה היה לפני שנים, אהה! הייתי בן תשע ואני צולם עם הודו קיץ (הודו הקיץ). רק בקלילות! אבל אני לא אשקר ואומר שאני מאוד מודאג. אפילו התרחיש שדיברתי - זה פחד שלא יכולתי ללמוד את כל הדיאלוגים. אבל בסופו של דבר התברר כי בסרטים עם בנות, הכל בנוי על אלתור, hah!

ואז חשבתי שדברים כאלה עדיין לא אורנים. כי עכשיו אני מסכים על הירי של Creampie רק עם אנשים שאני באמת, מאוד, מאוד, מאוד אמון.אני זוכר את היום הזה עד עכשיו. אפילו מאוחר יותר נתפסתי באמבט קצף.

קנזי טיילור (קנזי טיילור): הירי הראשון שלי התרחש במיטה וזה פשוט סופר! העובדה היא שאנחנו לא נמצאים לעתים קרובות כל כך. ביום הצילומים, הייתי מאוד מאוד מודאג. לפני פורנו היה לי סקס, בטוח, רק עם 3 אנשים. אז הייתי מודאג אפילו גיחוך. ובכן, באופן כללי - יש לך יחסי מין, ואתה צופה. ולא היתה לי שום ניסיון. אבל בסופו של דבר הכל הלך בסדר. סשה הארט (סאשה לב): תודה לאל, אני fartharled עם שותף. אני לא זוכרת אותו, אבל הוא היה יפה ועזר לי בכל דבר. הוא העביר לי את עצמו, עזר לקחת תנוחה מתאימה. והיה רגוע. מה אני יכול להגיד? זה היה יום הירי הראשון שלי. Trillium (Trillium): הייתי מודאג לגבי הירי, אבל כשהגעתי לאתר, עשיתי לי makap, וזה הכל התחיל, אני ... אני לא יודע ... כל איכשהו הלך טבעי מאוד.

רוסית שאינם פנסים ומידע שגוי נזף לא מדויק ניחוש כי ליווי הוא משהו, הוא דוהר, כך, מה צריך לשתוק. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין כלום עם זנות.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

כשהכרתי עם בחור שאיתו הייתי צריך לקיים יחסי מין, איש קשר נעשתה מאיתנו, הכל היה גדול מאוד. אמנם, באופן טבעי, הכל הלך לגמרי לא כי אני מחכה - התנוחות היו מטורפות ולא נוח מאוד, אבל הייתי מכוונת במהירות. הבנתי שאני במקום שלי. טומי אקדח (טומי אקדח): תוכניות בנויות, תוכניות מתפוררות. ג'ואנה ביקשה ממני לגלח את זה בהחלט - היא לא יכולה לקיים יחסי מין עם בחור, שגופו יש שיער. ויש לי הרבה מהם. אבל אמרתי, הם אומרים, טוב, אני חזק יותר. בסופו של דבר, יום הצילומים התקיים בכל עת, כי ג'ואנה בוטלה. כך עברו שלושה שבועות.

הגעתי מוקדם וצפוי ג'ואנה בפארק. לשבת ליד כמה זרים ישנים, כתב הודעות חברים. הנה ג'ואנה כותבת שהיא כבר נמצאת במקום, ואני הולכת ללכת, אבל כאן קצת זקנה פונה אלי וזה: "מזל טוב לך". "ה, כן, בסדר!"- אני עונה. זה היה ממש מדהים! מאוחר יותר פגשתי את ג'ואנה, הלכנו למלון, אבל בסופו של דבר התברר כי המספר שלנו אינו מוכן. וכאשר הבנתי כי הירי ניתן להעביר שוב, צעקתי: "לא! אני לא יכול להתגלח! יש לי הכל גירוד! אני כל כך sidewged!"שאלתי אותה, אני יכולה להתקשר לחבר שלי.

אנחנו איתו באותו קבוצה מוסיקלית, הוא מתופף. "אחי, אני יכול לשכור את הלופט שלך לצילומים?"אני שואל אותי. "בְּהֶחלֵט! ואני יכול, טוב, מישהו יביא להסתכל?"הוא ענה. אבל כבר כבר ירקתי על הכל, אמרתי שהוא יכול להביא אף אחד. אנחנו חייבים לקחת את הסצנה הזאת עכשיו!

ירי בכל אותו הדבר התקיים. בזמן שירה, שמעתי את דלת הכניסה נשמטת ונמילה. האור התמקד בי, כי לא יכולתי לשקול מה קורה בחדר, אבל הרגשתי שהקהל נעשה יותר. כשסיימנו, הושמעו הידיים. היה גבר 30. שִׁגָעוֹן! כך עבר היום הראשון שלי.

קייטי מורגן (קייטי מורגן): הכל הלך מאוד רגוע ורק. אנשים על הסט לא היה מספיק. שום מתח, שום דבר כמו. הכל הלך פשוט ומצחיק, וחוץ מזה, יש לי נעים. בהתחלה, חשבתי שאני יסיר בסצנות זוג טרויקה ולסיים על זה, אבל לא. מאוד אהבתי. הארלי ג'ייד: הסצינה היתה איתי בסוף, כמעט ברגע האחרון. לא ידעתי מה לעשות. הרבה אנשים השתתפו בירי - כמה אנשים רץ קדימה ואחורה. אלוהים! וזה היה עדיין חוויית המין הראשונה שלי עם אישה. כיכננו בכיכובו של צ'ולנה הזעירה, שבה היה חבורה של דברים שונים.

אנשים מן הסט לא היה בשום מקום לקום, כי הם למעשה על ראשיהם זה מזה. איכשהו דחף תאורה וציוד קול. אולי זו היתה החוויה הכי מטורפת בחיי. לאחר מכן קיבל הכל.

Dixie שביט (Dixie שביט): הירי הראשון שלי היה צריך להיות מועבר ליום אחר, כמו האישה שהיה צריך להיות השותף שלי, שכח לקחת את תעודת הזהות שלו. פגשנו יום אחר. תודה לאל, הפעם הכל יצא. Stevie Foxx (סטיבי Foxx): הגעתי לאולפן, עשה meikap, תסרוקת וכל זה. מאוחר יותר בא האיש הצעיר, שאיתו הייתי צריך לצלם. נפגשנו. הוא נשק לי בלחי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין Escamentin, אשר יקצה את הרמה ויאוסף חברה נעימה.

מאוחר יותר נכנסנו למכוניתו, סיגריות מעושנות, התקשרות.

"לעזאזל, כן זה עובר!"- חשבתי. כאילו אני רק הכרת בחור אטרקטיבי (למעשה אני מחשיב את כל שותפי הירי שלי אטרקטיבי). זה בדרך כלל לא נתפס כעבודה. כאילו אנחנו בדיוק כמו סקס שבו אנו יכולים לראות. בקיצור, הכל הלך כאילו זה בלתי אפשרי.

אהרון וילקוקס (אהרון וילקוקסקס): ברחוב זה היה בלתי נסבל בחום, היה לנו זיעה. הייתי חדש, גם האישה הזאת. אבל בכלל, הכל הלך בסדר. "חציר, ואני אוהב את כל זה," חשבתי. מארלי ברינקס (מארלי בריטקס): כיכנתי עם החבר שלי, והזמן עבר בולט. שלוש שעות, שלוש? ארבעה? זה היה מאוד נוח, כפי שהוא אדם יליד. אפילו העברתי את המוח שתמיד יהיה כל כך קל לירות. Hah! זה לא נכון! דייזי מונרו: זה היה נהדר! ציפיתי שאני עומד לגלגל חרדה, ופרפרים מהתרגשות בבטן, אבל זה לא קרה. זה לא היה קשה בכלל. וזה היה כיף! ריאן מקלין: התקשרתי אלי לכוונה בסצינת המיטין. עם דברים חדשים, זה קורה - אף אחד לא באמת מאמין שהם נתפסים כאן כל כך רחוק כל הקלעים של הסרט. מה יכול להיות קל יותר? אתה משקר, אבל בשבילך מציצה. איך אתה יכול ללכת לישון כאן? אמנם לא, אתה מבין, אתה עדיין מנהל את זה.

כיכנתי עם אישה שנראתה כמו שאניה טוויין (שאניה טוויין). יותר מדויק כמו משאית הפורנו שלה. זה היה עיסוי מגניב, מציצה ... ומאוחר יותר התברר כי הצעיר שהיה צריך לצלם אחרי לא בא. הבמאי שאל אם אני מוכן לשחק באותו סצינה. באופן טבעי! בסופו של דבר יש לי מציצה מ 2 נשים ביום אחד. ואני גם שילמתי על זה!

סופיה גרייס (סופיה גרייס): בתחילה, תוכנן סצינה רגילה עם בחור ואשה, אבל כשהגעתי למגרש המשחקים, התברר שהם רוצים לארגן חדר כושר. ויש לי סקס עם אישה היתה רק פעם אחת בחיי, כי קדחתי. לא ידעתי מה לעשות. לא ידעתי איך לעשות kunnilingus. כן, לא ידעתי כלום! הרגשתי כמו יצור חף מפשע! ככלל, הוא עדיין היה אתגר. Cassondra Raine (Kassondra Raine): הייתי מודאג מעט, אבל הכל היה בסדר. איך התחלנו עסק, הכל הלך כמו שמן. השותף לחש לי משהו בספרדית. הרגשתי בהחלט. כוכב Nain (כוכב תשע): מצאתי את עצמי באתר בפעם הראשונה כאשר היה לי מושב תמונה עם שעבוד. אבל בהתחלה לא הייתי מודע לכך נושא כזה מתוכנן. אני פשוט הציבתי במחוך, מעושן ליד החלון וכל זה. ומאוחר יותר הצלם אומר, הם אומרים, אתה יודע, אבל אני באמת אוהב את הדברים האלה ..

MDA, מעז, באופן טבעי. אבל היינו מוכרים זמן רב, אז ידעתי שהוא לא רוצח סדרתי.

מיסי מרטינז: אלה היו פורנו לסביות, וקיבלתי את העבודה הזאת, להגיב על מודעה באינטרנט. הייתי מאוד עצבני מאוד, רעד ישר, תראה את זה אם אתה מסתכל דרך הסצינה הזאת. אבל עדיף לא צריך. עדיין יש שם כמה טס שם וכאן. בקיצור, החלטתי שאני פשוט אעשה את הבניה הזאת מה היה נחמד לי בעצמי. טוב, עכשיו אני כאן!

Просмотров: 942 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar