MENU

13:39
למה נשים לא נותנות בלי מערכת יחסים? אהבה או משחק מסתערבים?

מוזר, בזמנים של מתירנות ונגישות, אבל עדיין יש גבירות שאינם מסוגלים למין בלי חובות. ו כמו בפועל מציין, הם לא כל כך הרבה.

לישראל אין דעות קדומות, אם מדובר בעבודה בסוכנות הליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו eSquitenant רק שולח שותף במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי מודל בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

אבל למה הגברות לא נותנות בלי יחסים, אילו תנאים מוקדמים הכריחו אותם לזרום כל כך מיוחד תַעֲנוּג?

התוכן של המאמר

1 גרור רע 2 משל האהבה 3 אספקת אחריות 4 רעב חושני 5 "סמיונציה" ומתחמי

סלאבי רע

אז, הסיבה הראשונה מדוע מאדאם לא מסכים קרבה אינטימית פופולארית.באופן כללי, סחורות - כסף עניינים בין נציגים של רצפות הפוך הוקמו על פני כדור הארץ לפני היווצרות של אדם סביר. נקבות קופים בטבע הפראי עד כה לתת עדיפות לגבר שמביא יותר מזון. ולא, בכלל לא מצאו את הגן המרכנלי, ומאז הגברת של הגברת לפחות נציג של עולם החי, נועד להמשיך את סוג, נוסע וגדל צאצאים, אבל פירושו כל נקבה מנסה לספק את כל הצורך לא רק את עצמו , ואת spinigs שלהם.

ככל שההתנחלות פחות, כך היא מתייחסת יותר לשאלת מין לפני הנישואין. ולעתים קרובות יותר עבור הסיבה הברורה עבור הרדיו sarafined - הכל והכל על זה יודע. בעיר גדולה אין שום קושי במסתור.

לעתים קרובות במיליוני הציירים, אנשים מהכניסה הראשונה לא יודעים את השכנים, והם אדישים לחלוטין למי ומה שהם עושים, כולל חיי מוסריים ומין. כמובן, עיר גדולה לכיול מתברר להיות במקרה של כפר אספלטי, אבל עדיין הסיכויים להיות מוצגים בפעם יש פחות מאשר בעיירות Majahn, ואת נפילת הכפרים יותר.

משל של אהבה 2

מקום שני נכון לכבוש פיית, גמדים ואלפים, במילים אחרות, דמויות נהדר שעדיין מאמינים באהבה אמיתית. בדיוק, זה לא מבין אם זה קיים, כנה, חסידים, אהבה לא רצויה. אבל, כמו באלוהים, שאף אחד לא הורשע, יש אנשים שמאמינים בו, ואומנים פוטרו ממין ללא רגשות, לא בלי מערכת יחסים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

נכון, על רקע הקנאים האלה, האחים של זיקיות מוכפל בהצלחה, אשר מכוסים רק על ידי הציפייה של רגשות כנים ופשוט דברים לעצמם. לשבור ליישם כל יחסי מין לאחר מכן יקר.

אחריות האספקה ​​3

הזוועה של העובדה שמישהו ימצא על ההפסד צניעות, ואם זה כבר אבוד זמן רב, אז תוויות יהיה לגמרי מקל גברת רוחות. התוויות זה מאוד לא מתמודד עם המארחת, אבל שלו הנוכחות מתעוררת על ידי הזוכה של הסביבה. דפוס זה נכון, מתרחק מערים גדולות וערים גדולות לעבר המחוז ועיירות קטנות.

מכאן והמסקנה, במקום השלישי - הגברות שאינן מעניקות ללא מערכת יחסים, כילדים מתעוררים ממין, ובמיוחד במקרה ערבותם של עולה.

רעב חושני 4

סיבה 4 החשבון מדוע נשים לא נותנות ללא מערכת יחסים, טמונה ברגשות פגם ברור. הרצפה החלשה היא יותר חזקה בפתרונותיה ובפעולותיה נשלטת על ידי אי-השכל הישר, אלא על פי רגשות. ואת הנוכחות של מערכת יחסים ללא שינוי מבטיחה גברת.

אותו הדבר ומסביר את העובדה כי מעת לעת חמוד וגברות יפה לחיות עם יוצא דופן ומזמן על ידי אישים אסוציאיאליים. אם הגברת היא לא בשום מקום כדי לקבל רגשות חיוביים, אז זה לא יכול להיות מוותר על שלילי, כמו שאומרים על דגים בלתי נסבלים וסרטן.

"סמיה" ומורכבות 5

מקום 5 מכובד בעיצומו של הנסיבות מדוע נשים לא נותנות ללא יחסים תופסים קומפלקסים. לא עבור כל אחד הוא לא המסתורין כי הרצפה היפה היא לא ממש נהדר בכל נציג. ואם אתה מדויק יותר, אז בכל עת היו סטנדרטים משלו. אבל זה שווה את הבחורה לפחות לא מספיק כדי לא להתאים סוג זה, כפי שהיא גם תלויה על עצמו יארם של עירוני, וטפס לתוך משובצת multilayer מן הפגורים, פחדים. אבל, טעם וצבע, כמו שאומרים, לא חברים.

ואת אותה ילדה בעיני הבנים, זה יכול להיראות במלואה. וזה לא יהיה משולל תשומת לב גברית. אבל המזל הרע הוא שהגברת הנחמדה עצמה לא מאמינה בו, והכל מצפה לבחור קרקר, חוששים שהוא משתמש ומתייצב. אחרי הכל, השקפת העולם היה מושרשת בראשה כי היא לא יכלה להיות מרתק כל אחד.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אחד יהיה להקצות את הרמה יהיה לאסוף חברה חמודה.

כי עבור נשים כאלה, דברים מבטיחים כי נבחר אחד לא ייעלם לאחר הפעם הראשונה, ולא יעזוב את זה לבד עם ביטחון שלה באימה שלו.

אז מקאר, עבור רוב הגברות הסיכוי של היחסים ללא שינוי הוא הגורם העיקרי בבחירת השותף. כל אחד רוצה להיות בטוח בתוך עצמה, למחרת.

כך הניח את הטבע. כן, יש רק פירורים רוח, אשר מסתתרים רק מאחורי חשבון האחריות מהבחור, אבל רק כדי להיראות חמור יותר בעיניים של Uhager פוטנציאלי. אבל, אין סוד זה, מבטיח עתיד משותף, קומה חזקה היא לעתים קרובות chitt, כדי לקבל את הגברת הרצוי. לכן אמהות מלמדות בנות רע - תנו את התאריך הראשון.

Просмотров: 218 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar