MENU

05:10
סקס אנאלי: מה לעשות לאחר החדירה?

עכשיו סקס אנאלי פופולרי יותר מתמיד. אישור נמצא בדוח ה- CDC 2016 השנה. יותר מ -44% מהגברים ו -36% מהנשים הטרוסקסואלים הודה כי לפחות פעם הם היו מעורבים במין אנאלי. לעומת ס ' בשנת 1992 מחקרים, אינדיקטורים אלה עלו אחד וחצי פעמים.

התוכן של המאמר

1 להירגע, פשוט לעשות את זה 2 מהירות - האויב שלך 3 להשתמש בכלים מחנות סקס 4 יציבה נכונה - המפתח להצלחה 5 נסה היום

ברור, אנאלי החדירה אינה מותרת לכולם. רבים לשקול את התחת לא שנועדו לחדור לו בחבר מיני. עם זאת, SOLVA סקס אנאלי עכשיו הפך כל כך נפוץ כי אפילו מתנגדים בילוי כזה לא נמצא בשיחות כאלה של משהו מוזר או לא טבעי. במקביל, רבים לא רוצים לחוות ניסיון כזה עקב פחד והבנה לא שלמה של מה שקורה לאחר החדירה. נערות ליווי בהרצליה

רוצה לחוות שביעות רצון אנאלי, אבל מפחד לעשות את זה? ואז לנצל את היתרון לגבי טיפים.

להירגע, פשוט לעשות את זה

כל מין, בין אם זה בעל פה, הנרתיק או אנאלי לא ייתן הנאה, אם אתה לא מגיע לנקודה של הרפיה מלאה. להיות מוכנים לעובדה כי אתה צריך לשלם יותר זמן על עניינים ראשוניים הרפיה של sphincter אנאלי. לא משנה איזה סוג של סקס אתה עושה, בשום מקרה לא יכול להיות מיהר.

צריך להירגע ולאפשר את השותף לעשות את אותו הדבר. Sphincter אנאלי הוא שריר המרגיע עם הרפיה כללית של הגוף. דרישה פשוטה זו אינה תמיד יכולה להתבונן, במיוחד עם שותף חדש. פשוט לקבל את העובדה כי שביעות רצון מלאה יושגו לא מיד, אבל זה שווה את זה.

אנשים רבים באופן לא מודע לעכב את נשימתם ברגע אחראי ומרגש. לְנַסוֹת לא לעשות. זו טעות גדולה. נשימה נכונה ומדידה - אחת ההיבטים החשובים ביותר המאפשרים לגוף להירגע ולהתכונן תַעֲנוּג. למקד את תשומת הלב שלך ברגע זה.

אל תשכח בו זמנית חנית עם שותף. תגיד לי מה אני אוהב, אבל אני רוצה להימנע. בסופו של דבר, סקס הוא הסכמה הדדית לקבל הנאה. תענוג, לא ייסורים ולהעמיד פנים. במיוחד בצורה חדשה של פעילות (ב במקרה זה הוא קרבה אנאלי) אתה צריך לתקשר הרבה כדי לבוא שביעות רצון הדדית.

מהירות - האויב שלך

סקס הוא לא מרתון לא לרוץ מיד. סקס אנאלי - במיוחד. צריך להתחיל תהליך איטי ובזהירות כי השטח משמש למתוח.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה יפה.

עור אנאלי קירות דק מאוד עדין. אם אתה חודר בחדות באזור זה, שותף, ללא ספק, זה יהפוך לא נעים או אפילו מאוד כואב. כאב או אי נוחות - את האותות הראשונים של מה שאתה עושה משהו לא בסדר. גם אם אדם חדש זה, בכל מקרה, לא צריך להיות אי הנוחות.

אם אתה ברצינות מתכוונים לשלוט בטכניקה של סקס אנאלי, אתה צריך להרוויח סבלנות. אף אחד יהיה המלך של סקס אנאלי בלילה אחד או בשבוע. מאסטרינג בכל הפעילות לוקחת זמן וחשיפה. רק אז, ובלא כיוון.

להשתמש בכלים מ סקס חנות 3

סיכה - אקסטרים חשוב אמצעים למין אנאלי מוצלח. שלא כמו הנרתיק, האחורי המעבר אינו משומן בפני עצמו. אז בשביל נוחות ונעימים הזזה צריך גריז. ישנם אמצעים מיוחדים עבור אזור אנאלי סיכה. הם עבה על עקביות ועמיד יותר, שלא כמו חומרי סיכה קונבנציונליים. פחית לרכוש מוצר על בסיס סיליקון עקב חלקות ושיליים של אותם מבנים. אבל חומרי סיכה מבוססי מים כאן אינם מתאימים מאוד בשל המהירה יִבּוּשׁ.

בחנויות מין יש מכשירים שונים עבור המעבר האחורי. יש להם בקטרים ​​שונים, בגלל מה טירון או מתקדם סקס אנאלי חובב יכול להרים בעצמך הצעצוע שלך. לא חלופה רעה למכשירים אלה שתמיד עם אתה אצבעות. הם תרופה גדולה לפיתוח של מתח אנאלי למתחילים ללא צעדים קיצוניים.

היציאה הנכונה היא המפתח להצלחה 4

ישנן מספר הודעות, מתאים למין אנאלי.

בישראל אין דעות קדומות, אם נדבר על השיעור בסוכנות הליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים את זה, בתורו, אסקוגר פשוט רואה את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP הופך להיות סימן של מעמד ציבורי.

"כלבלב" סגנון, אולי הטוב ביותר עבור עמדה זו. הודות למצב גוף זה, גישה חופשית מסופקת אל מעבר האחורי. אבל אם סיכה מגיע לזוז, ואז החדירה הופכת זמין תחת כל תנאי ותנוחות.

נסה היום

סקס אנאלי לא את כל. עם זאת, סטטיסטיקה להראות כי היום יותר ויותר אנשים רוצים נסה זאת. למה לא? סקס כזה יכול להיות עליז מאוד ונעים דרך ללמוד את השותף שלך מהצד החדש. רק תזכור את זה אנאלי סקס הוא יותר מאשר רק חדירה. זה דורש סבלנות, תקשורת טיפול בטלוויזיה נעימה ובטוחה לאורך בתהליך הכולל.

Просмотров: 300 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar