MENU

21:30
סקס ללא התחייבות. איפה לחפש שותף?

לא לכל אחד יש מטרה למצוא כמה פעמים ולתמיד. רבים, גברים ונשים כאחד, רוצים לפגוש מישהו, וכי זה היה ללא התחייבות. כלומר, פשוט מדבר, הם מחפשים היכרויות פרטיות למין.

התוכן של המאמר

1 לפגוש את האינטרנט 2 ג'ולי 3 Jeempo 4 badoo 5 ממבה 6 מועדף 7 היכרות בחיים האמיתיים 8 מועדונים 9 אירועים נושאים צפרדע 10 ברים ופאבים 11 מועדונים מיוחדים 12 מספר סובייטים

איפה וכיצד לפגוש בחורה למין ללא התחייבות? התשובה היא פשוטה - אתה יכול, בכל מקום וכל דבר, זה לא משנה - האינטרנט הוא או רחוב. במאמר זה אנו נספר על איך לבצע את התוכנית שלנו לקבל היכרות עם אותו אדם המעוניינים במערכות כאלה.

לפגוש את האינטרנט

היום רשתות חברתיות עבור היכרויות שונים הרבה רבים. במיוחד אם אנחנו מדברים על היכרויות סקס, אז אתרים ויישומים כאלה הם אפילו יותר. אבל כמה עדיין שומר את חלקם של חוסר אמון לרשתות חברתיות כאלה והם מנסים לעקוף מכרים כאלה. אבל עבור אלה brazers שמוכנים להסתכן ולמצוא בחורה למין עם דרך כזו - בבקשה.

הבא אנו נספר על האתרים שבהם אתה יכול למצוא את עצמך שותף ולתת כמה טיפים.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, ואילו המילה באה לפעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע, למעשה כי Esquiten לא היה מלווה על ידי הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למצב.

אולי ככה זה לא לפגוש אותך התרגלו או מפחד, אבל תאמין לי שאין לך מה לפחד. כן אני אין כאן קשיים מיוחדים. על חלק מהאתרים המוצגים מתחתיך יכול אפילו למצוא הוראות רישום מיוחדות במהלך השימוש האתר תוכלו מעת לעת צץ הנחיות שונות שיעזרו אתה מנווט במלואו.

עכשיו קטן, אבל עצה שימושית מאוד עבור קהל זכר. למרות העובדה שהם מכירים כאן כדי לפגוש את הצרכים של סקס, אתה לא צריך לכתוב מיד ולעניין, אם הם רוצים לבלות את הלילה איתך. אתה חד מדי ואסרטיבי, וזה אולי לא אוהב את כולם. לא לשקול את הילדה כמו אובייקט פשוט עבור משחקי מיטה. היא גם גבר ורוצה להתייחס אליו.

ראשית, רק להכיר ולשאול על החיים, אבל לאחר חשיבה על עצמך ובהדרגה להתחיל רומז מה אתה רוצה לבלות את הלילה איתה. אבל זה גם לא רצוי מדי הידוק, שכן אתה עדיין על אתר היכרויות סקס להקשיב על החתולים שלך מילדות יהיה לא הולם. להיות קל יותר, אבל לא לשכוח את החשיבות של היכרות.

באשר לבנות, אז יש לנו עצות. לֹא להיות תובעני מדי למועמד אפשרי. אם יש לך משהו מתברר, אז זה רק לילה אחד. אתה לא מחנך איתו ילדים. זה למה מה ההבדל שהוא, למשל, מעשן? או שלא אהבת את שומה לעיל שָׂפָה? לא חיילים גם פאט, אחרת אתה סיכונים להישאר לבד עם על ידי עצמו.

לאחר מכן, אנו רשמים את 5 העליון של הרשתות החברתיות הטובות ביותר על מנת ליישם שם היכרויות פרטיות עבור סקס ספונטני.

Jollyjolly

כאן לא תתחיל את הבוט או הממציא, שכן השאלונים נבדקים בקפידה על ידי מנהלים. אם יש כמה חוסר עקביות או שיש להם חשדות אותנטיות של תמונות או מידע, ולאחר מכן להיות מוכן לקבל סירוב של רישום. אז להשתמש תמונות אמיתיות ולא לספר על האדם שלך. בנוסף, אתה יכול להירשם כאן כל אחד בחינם.

עם זאת, האתר יש פונקציות בתשלום שניתן להפעיל אם תרצה. כאן יש גם אלגוריתם מיוחד שיעזור לך לבחור את השותף המתאים ביותר לך, וזה מאוד נוח.

Jeemojeempo

אתר היכרויות פופולרי חינם. הנה אתה יכול מצא, כמו שותף זמני למין ללא מחויבות ואהבה כל החיים. לכן, כדי לא לבזבז את הזמן שלך ואת הזמן של מישהו אחר, כאשר רישום מומלץ לציין את המטרות שלך שאתה להמשיך כאן.

ההרשמה היא חופשית ופשוטה ככל האפשר, כך האתר מושלם למתחילים ואנשים שאינם עסקו במיוחד ברשתות חברתיות.

Badoobadoo

זהו אתר אינטרנט ויישום עבור iOS ו- Android, שבו אתה יכול למצוא את הזוג שלך. פופולרי ביקוש משתמש ביישומים בדיוק, מאז הם מתוכננים פשוט ככל האפשר ונוח, אז זה תלוי להתבלבל בו זה יהיה פשוט nonreal. בנוסף, בעת ההרשמה ביישום אתה תהיה כמה פונקציות שאינן באתר זמינות.

Mambamamba

חינם חינם אתר היכרויות נוח עבור שונים מטרות. ההרשמה היא פשוטה ככל האפשר ולאחר מכן יוצע מיד מועמדים אשר על פי האלגוריתם הם המתאימים ביותר עבורך. תהנה האתר יכול להיות מטלפון נייד, וזה גם מאוד נוח ומאפשר לתקשר גם מחוץ לבית.

1

כאן, כמו אלה המפורטים לעיל, אתה יכול למצוא את עצמך שותף לכל החיים או רק לילה אחד. ממשק פשוט מובן גם אלה שנרשמו לראשונה ברשתות חברתיות כאלה. גם פה אתה יכול למצוא חסות או התוכן. כאלה, ככלל, מצביעים מיד השאלון שלך להישאר באתר זה. באופן כללי, הפונקציונליות היא נוחה ולא מחייב אותך קצת ידע מדהים.

על כל אחד מהאתרים המפורטים יצטרכו ליצור שאלון ודא שהכל הכי כנה. עם זאת, אתה יכול מעט תביא, אבל לא על דברים משמעותיים, כמו גיל, משקל, גוף ואחרים. גם על תמונות, אל תשכח, שכן זהו המרכיב החשוב ביותר של חברתי רשתות עבור היכרויות. אף אחד לא רוצה לקחת חתול בתיק, אז אם טוב אין תמונה, הם יצטרכו לעשות אותם. נערות ליווי באילת

יש גם הרבה קבוצות מיוחדות ברשתות חברתיות סוג "Vkontakte" ו "odnoklassniki", שבו אנשים מחפשים שותפים עם אינטרסים דומים עבור לילות אחד או כמה, אבל ללא כל התחייבויות. נסה ואתה חפש את אלה בעיר שלך וזה סביר כי אתה בר מזל.

להכיר את החיים האמיתיים 3

כזה היכרויות, כמובן, הם הרבה יותר מסוכן יותר, אבל לאחר קצת תרגול וכמה ניסיונות, תתחיל להבין מי כדאי להתקרב, ומי לא מסכים עם ההצעה שלך.

איפה לחפש שותף אשר יתמוך הרעיון שלך גם מחפש היכרויות פרטיות למין? הנה רשימה של מקומות שבהם אתה בוודאי בר מזל. נערות ליווי באילת

מועדונים 4

אחד המקומות הפופולריים ביותר שבהם אינך צפוי לסרב למין מהיר ללא התחייבות. במקומות כאלה, אנחנו בדרך כלל אפילו לא יש להם זמן ללכת לישון בדירה של מישהו ניתנים זה לזה בשירותים, עבור מקרים כאלה מין ללא הגנה היא לא את האפשרות הטובה ביותר. אבל זה נפוץ במועדונים זולים עם מוניטין רע. אתה יכול לבקר במשהו גבוה יותר על ידי המבקרים. בכל מקרה, מה שהמועדון שבחרת, אתה בהחלט לא יישאר בלי שותף.

המקום הזה מצוין, שכן כאן כולם משוחררים תחת פעולה של אלכוהול, אשר במקומות כאלה פשוטו כמשמעו זורם את הנהר. כמו כן, יש מוסיקה רועשת, לרקוד אילו כולם ירצו. כמה שעות לאחר מכן, רבים מן הכיף האלה הם חמים יותר משוחררים. המקום הזה הוא ההזדמנות שלך על שותף ללא בעיות.

אם אתה גבר ובחיפוש אחר בנות, אז להיות מוכן מזלג החוצה כמה משקאות לטפל בגברת. כמובן, זה לא תמיד הכרחי לעשות זאת, אבל זה יהיה כמו פלוס למועמדות שלך עבור הלילה של היום. ואם אתה ילדה, אז הכל פשוט יותר ככל האפשר. לבלות כסף עבור מישהו שאתה לא צריך. רק לרקוד הרבה ליד החבר'ה שהם די לדעתך, ובכך מראה להם את העניין שלהם.

לפעמים אתה יכול לשבת ליד הבר, שם אתה גם רוצה שמישהו יטפל בו, אשר יבחין בך כבר על העניין שלו. אם אתה אוהב את זה, אתה יכול להסכים, כי זה היה בשביל זה באת לכאן.

אירועים נושאים I חלקים5

ובכן, הנה זה בהחלט לא יכול להיות שום דבר קל יותר מאשר למצוא בת זוג. למה? כי אנשים מתאספים כאן מי להמשיך אחד אותה מטרה. רק אז לא באים הערכות כאלה. הנה אתה זה יהיה מספיק רק כדי למצוא מישהו מזדהה אותך ולשאול, איך הוא מסתכל על לפרוש.

להיות מפחד ביישן כאן לא עושה שום דבר, אבל אם ההתרגשות לוקח את הדף עליך, אז אתה יכול להציע הראשון לשתות כוס יין או שמפניה השותף שלך הערב. בדרך כלל יש ברים באירועים כאלה, שם הם מציעים חטיף ושתייה. בחר כי אתה תהיה יותר סביר לעשות. נערות ליווי באילת

ובכן, אז המקרה הוא קטן. רק לשאול ולחכות את התשובה. כמובן, ייתכן כי אתה עלול לסרב, אבל הסיכוי להסכמה ההרפתקה שלך הוא די גדול. וחוץ מזה, כאן מלאים אנשים! אז זה לא הגיוני להשתחרר על מישהו.

ברים ופאבס 6

מצא מישהו כאן כדי לפגוש את הרצונות שלך לא יהיה גם עבודה. אנשים באים למקומות כאלה ישתקו יש כיף עם חברים או בבדידות גאה. לעתים קרובות כאן אתה יכול לענות על הרפתקנים אותו כמוך מי יסכים איתך לַיְלָה.

כדי להכיר במקום כזה עם המשוער מועמד, יש צורך להתחיל ללמוד את הנוכחים. תוודא ש האדם שאתה הוק מן הקהל הוא כאן לבד, ולא בחברה חצי או החברים השני שלו. אם אתה בטוח מאה אחוז זה אף אחד לא מלווה אותו, אז אתה יכול להסתכן ולתקרב.

לדבר עם להתחיל מרחוק כרגיל. רק להכיר אחד את השני לפחות קצת. לאחר שאל, אחד הוא אחד כאן ולמען הגינות, אתה יכול לגלות למה זה קרה. זה יהיה גם כדאי לשתות יחד כדי להירגע לבסוף ולהתגבר על האילוצים לפני הבעיה העיקרית.

אל תדבר את המצח שאתה רוצה לקיים יחסי מין איתו ואחרי שבירה. התחל מרחוק, לשאול שאלות מובילות, אומר רמזים וכאשר אתה מבין שאדם לא נגד, אז הגיע הזמן לשאול מה הם באו. ובכן, אם כן, במקרה של הסכמה, אתה יודע מה לעשות.

מועדונים מיוחדים

כן כן, וגם יש. למצוא אותם בעיר שלך לא בוא נתאמן. כדי לעשות זאת, זה יהיה מספיק רק כדי לחפש קצת אתר אינטרנט דומה. זה יכול אפילו להיות מועדונים bdsm או מועדונים עבור Swingers. אתה יכול גם לבקר אותם, כי ויש ויש מטרה סקס ללא התחייבות, ואתה רק צריך דומה.

אבל אם אתה לא רוצה לחלוק את אשתי או בעל עם מישהו, וגם לא רוצה להיות אזיקים מהודקים לעיצוב מסוכן, אז עדיף להמשיך את החיפוש אחר מועדון כזה איפה זהה אנשים כמוך. או לפחות אלה שרוצים לעסוק במין קבוצתי.

כדי למלא את החלומות שלך בישראל, במקרה שאתה אישה ארוטית מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 6000 $.

בשנייה תהיה לך גם הזדמנות לבחור רק שותף אחד או שותף ולספק את הצרכים שלך.

מועדונים כאלה טובים לרוץ על מישהו לא נעים ורודף מטרות רעות. יש כאן בדיקה יסודית ושליטה על המבקרים למוסד, כי מן הנוחות של מבקרים הרבה תלוי, ומארגנים של צדדים כאלה יודעים מה הם הולכים להבין את כל אַחֲרָיוּת. לכן, אפשרות זו יכולה להיות התחלה מצוינת בדרך שלך על ידי היחסים שאינם דורשים כל התחייבויות מהאדם שלך.

בנוסף לכל המקומות המפורטים, למצוא שותף או שותף שגם לשקול פרטי היכרויות למין, אתה יכול לגמרי בכל מקום. אבל ההזדמנות היא מעט נמוכה יותר, מאשר באותם מקומות שציינו. במילים אחרות, אף אחד לא מפריע לך לנסות הכוח שלך להכיר בקניון כלשהו בתחנה תחבורה מוטורית, בפארק ובמקומות רבים אחרים.

העיקר הוא לא להיות נסער ו looped בסירוב. זה בסדר. אנשים לא רגילים שהם יישאלו על כך בחיים, כך כמו כיום, רשתות חברתיות מפותחות נרחב, שבו אנשים מחפשים כאלה הֶכֵּרוּת. שקול את זה כחוויה חשובה. בפעם הבאה זה יעזור לך הימנע זאת, שכן תלמד להבין במהלך התקשורת אם הוא מוכן או שהיא מסכימה.

כמה סובייטים

לא משנה אילו שיטות שבחרת - פגישות במוסדות או באתרי היכרויות למין, חשוב לציית לכללים מסוימים ולעקוב אחר העצה.

ראשית, לא להזניח את ההגנה וטוב יותר, כך שהוא מחסום. כלומר, לרכוש קונדומים מראש מראש ולכן אתה משפר את עצמך באופן משמעותי חיים. היכרויות כאלה מסוכנות בעצמם, כי זה לא ידוע למי אתה יכול לבוא ולוותר על הקונדומים בדיוק לא שווה.

שנית, ייתכן שתצטרך הרבה סיכה, כך לקחת את זה גם יהיה פתרון טוב.

ולבסוף, שלישית, רק להירגע ולתת תענוג לכסות אותך עם הראש שלך. השגת את מה שרצית ויודעת איך לארגן זמן דומה. מה לדאוג? אם כל הטיפים נצפים, ואז קדימה ועם השיר!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

פרטי היכרויות עבור סקס הם עכשיו מאוד ביקוש. למה ליצור מערכת יחסים רצינית, לבלות זמן ועצבים כאשר אתה יכול פשוט להשתמש באחד האתרים ברשת, אשר יש קבוצה ענקית למצוא שותף? אין חובות ואחריות. תענוג טהור! פרטי היכרויות למין מרמז על הבחירה של שותף פוטנציאלי בין מספר עצום של אנשים. אתה יכול למצוא אדם ליישם אפילו את הפנטזיות המין הנועז ביותר. העיקר הוא לא לשכוח אבטחה: השתמש קונדום, כולל במהלך חיבה אוראלית.

Просмотров: 123 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar