MENU

תשלום גבוה ובאותו זמן עבודה מעניינת - החלום של כל אדם.לכל נערה יש סיכוי לקבל עבודה כזו על ידי יצירת קשר עם סוכנות ליווי. כאן ההכנסה שלך יהיה תלוי רק לך ואת הרצון שלך לעבוד ולהרוויח. בשירותי ליווי, כמו בכל צורה אחרת של פעילות, הגישה האחראית לעבודה חשובה. אם אתה שואף להצלחה, אתה יכול לבנות קריירה מסחררת.

הרווח הגבוה ביותר בדרך כלל נופלים באותה עת בזמן הנערה היא צעירה ויפה. לכן, אתה לא צריך לפספס את היכולות שלך: אתה צריך לבנות קריירה במהירות, עד המראה וקסם, נתונים מהטבע, עדיין לא מתו.

קצת על שירותי ליווי

ליווי הוא שירותי התחזוקה כי הנערה מספקת ללקוח שלה. גבר משלם לך סכום שעה מסוים בזמן שאתה מבלה איתו. ההבדל בין ליווי של שירותים אינטימיים הוא, בליווי אתה מנסה לקסם לא רק את הלקוח, אלא גם את כולם סביבו.

האיש מזמין אותך לקליטה הרשמית, בבכורה של התיאטרון, למסיבה לא רשמית - במילה, לחברה שבה נוכחות של המחצית השנייה. בתמורה, הוא רוצה להגיע: ... Читать дальше »

Просмотров: 79 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 24.03.2022 | Комментарии (0)

כמעט כל הבנות, כפי שהיו, מועדות לאינטרנט בהודעות של סוכנויות ליווי מבטיחות, כפי שהוגדרו, עמלות נהדרות. אם אתה רוצה להדגיש את העובדה שאנחנו כל הזמן מדברים, עבודה שילם מאוד, אז אתה בטח רק נתקלתי פרסום כזה. זה לא יכול להיות סוד לכל דבר שהם גם הוזמנו הצופים להעביר יציקה מקוונת להיות מודל ליווי עם הרווחים הגבוהים ביותר. אבל למעשה, אף אחד עם דיוק יוכלו לחזות כמה אתה מרוויח ליווי. כמה בנות באמת מקבל אלפי דולר אפילו בפגישה אחת, להיות פופולרי להגיע fouror. רוב ההכנסות מלווה בעיירות גדולות של הפדרציה הרוסית ובמדינות המערב אירופה. להישאר באוכלוסייה קטנה, אתה לא סביר להשאיר על איך המאפיינים ההכנסה הגדולה ביותר נפתחים, עובד מודל ליווי.

גם לעתים קרובות ליווי להישאר על ממוצעים, אם הם לא עוסקים בשיפור עצמי ולהגדיל, כמו שרובנו רגילים לדבר, רמה מקצועית. ואם תבחר סוכנות שגויה, אז אתה יכול בקלות להישאר ללא רווחים.

הכנסות ליווי תלויים כמעט בכל הסיבות. ועכשיו נדבר על היכולות לגדל רווחים על שירותי ליווי.

חיפוש מתווך

... Читать дальше »

Просмотров: 3341 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 24.03.2022 | Комментарии (0)

כמו בכל מקצוע, יש יתרונות וחסרונות בעבודה של ליסר. מדי שנה יותר ויותר בנות, לאחר שראו את הדיווח באינסטגרם, הם רוצים להתחיל חיים זוהרים עם מסיבות ובידור שהתקבלו על ידי העשירים. הליכה עם גברים לאירועים שונים, להירגע בחברה של אנשים מפורסמים, ללוות לקוחות בטיולים זרים באותו זמן כדי לקבל כסף טוב עבור זה - האם ניתן למצוא מקצוע אטרקטיבי יותר עבור נערה צעירה. לכן, בנות במלחת מיהרות ברגע שהם מבוצעים שמונה עשרה.

אבל לא לקבל החלטה כזו באופן ספונטני. אם אתה רוצה להצליח בעסק ליווי, אתה צריך לשנות באופן דרסטי את אורח החיים. וכמעט לא רוצה לחזור, אם אתה מתרגל יוקרה. לפני שהפך לסקור, אנו מציעים ללמוד יותר על היתרונות והחסרונות של מקצוע יוצא דופן.

היתרונות של עבודה על ידי מודל ליווי

הקריירה העיקרית בתוספת בעסקי ליווי היא הזדמנות לעשות טוב להרוויח מאפס. אתה לא צריך להשקיע את הכסף שלך בפיתוח של הכסף שלך, מקבל חינוך מיוחד, לאט לזוז דרך סולם הקריירה כדי לשאוף משכורת הגון. כל מה שיהיה צורך הוא להגיב על הודעה על סוכנות ליווי המי ... Читать дальше »

Просмотров: 376 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 24.03.2022 | Комментарии (0)

מומחים מומחים בקול אחד טוענים כי הרווחים של רקדנים אינם יציבים. זה טוב אם הילדה של המועדון מוזמן לשיעור קבוע לערב. אבל ההצעות חייבות להעז חלקית את המוסד. אבל לרוב הרווחים העיקריים מתפתחים מנדיבות המבקר.

איפה ברוסיה הם מרוויחים חשפנית

במועדון קטן, הרקדנית של הז'אנר הארוטי לעתים רחוקות מקבלת יותר מ -150 אלף. רובלים לחודש. הכנסה בינונית עצה 80-100,000. רובל. לכן, בנות מוכשרים מעדיפות להשאיר רווחים בערים גדולות או בחו"ל.

במועדוני מועדוני מוסקבה, רווחים סטריפארט יעלה על 150 אלף. רובל. במוסדות של בכיתה VIP, ניתן לשנות 30-35 אלף עבור התור. רובל. כמובן, לעבוד במועדון כזה בעייתי. על החדשים לרקוד ריקודים ארוטיים לפני מותנה, המורכבת מהסטודנטים, גברים, נמאס לנשות ובגדים. הם לעתים נדירות להראות נדיבות, כך הכנסה מן קצה הוא 60-80,000 לחודש. רובל.

רחוב. מועדוני לילה Petersburg, הרווחים הם בערך אותו דבר. חלק נוסף של הכנסה חשפנית הוא הריקוד הפרטי. הלקוח "לקנות" את הנערה בתפריט קרוז, מבצע מספר א ... Читать дальше »

Просмотров: 573 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 24.03.2022 | Комментарии (0)