MENU

11:07
8 דרכים לעניין גבר מקבל אורגזמה

אם השותף לא אכפת של אורגזמות שלך, אתה לא צריך לנפח את הספוגים מיד להאשים אותו באגואיזם, חוסר תשומת לב. כדי להתחיל, לנסות לצאת מאידך גיסא על ידי חיבור הטריק הנשי. ולהשיג אינטרס כנה בהנאה שלך

התוכן של המאמר

1 איך לעניין גבר באורגזמות שלך

איך לעניין גבר שלך orgasmiii

עבור אדם חשוב לראות כי השותף אוהב את מעשיו. שהיא נהנית ממנו, מדבריו, נוגע, תנועות.

אבל לפעמים לא יחסים אינטימיים מוצלחים מדי לשכנע את הצעיר כי אורגזמה נקבה היא תופעה מדהימה מיתית כמעט. או להיפך, כי זה מספיק כדי שזה כדי להשיג מספיק בנאלי. ואת הנערה של גניחות - סימן ברור של שיא הנאה.

לכן, המשימה העיקרית שלך היא לספר שותף, שהיא אורגזמה נקבה, אילו קשיים איתו וכיצד להשיג זאת. ואז כל הדרכים האפשריות, נסו למזג אותו להגיב פעולות פעילות.

התחל את החשבון שלך אורגזמות

"וואו, זה השני להיום. נראה כי של כל החברות הוא כל כך בר מזל רק בשבילי. ".

ביטויים דומים לפעול על אדם מעורר השראה. אתה מבטא ממש כמה מילים, וזה כבר מרגיש רוח קלה של יריבות עם כל הנציגים האחרים של סקס חזק. ובאמת רוצה להיות הכי טוב, כך הנערה שלו היתה מאושרת ומרוצה.

לאחר גירוי כזה, הוא יירדד עבור כל אורגזמה חדשה כמו גביע יקר. ובוודאות רוצה לשים יותר ויותר רשומות חדשות של הנאה. אבל אתה תהיה רק ​​ליהנות ולא לשכוח מבצעים הדדיים.

להמציא משחקים

כדי לרדוף את אורגזמות שלך לא הפך למרוץ מונוטוני משעמם, להוסיף בקלות ופנטזיה אליו. לדוגמה, להציע לו משחקי מרגש חם.

מקצועי escrates רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ועדינים. אבל אלה לא הצדדים החיוביים היחידים בעבודה.

הם בדרך כלל מוסיפים אור ליחסים האינטימיים שלך.

אפשרויות כאן אתה יכול לבוא עם קבוצה נהדר:

אם הוא מנסה לאורגזמה, תתחייב את התחייבויות לא אהבו. לדוגמה, אתה תשטוף את הכלים, אתה מלטף את החולצה שלך, לענות מכתבי עבודה; עבור שיא ההנאה שלך, הוא יקבל את העידוד הרצוי. עיסוי ארוטי, להגיב ליטוף אוראלי או בכל ארוחת הערב האקזוטית, מאורגן על ידך ערב עם חברים; עבור כל אורגזמה חדשה, אתה מתחיל לחפש אזור ארוגן לא ידוע על גופו ולבדוק את כל הדרכים הקיימות כפי שהוא עדיף לעורר; כרטיס משחק / שחמט / דמקה זכייה שבהן מקבל ליטוף אוראלי לאורגזמה משותף. בתנאים כאלה, אפילו המפורסם "טיפש" הופך לתוך בידור פיקנטי מרתק עבור שניים. וכולם יסתלקו בכנות לנצח; אתה מצייר יחד כרטיסים זה לזה ולזרוק קוביות. ולאחר מכן את השפה, אצבעות, שפתיים ללמוד את המסלולים החמים המוצעים. תנו לאחד הנקודות על המפה להיות האזורים האינטימיים ביותר.

זה מעניין במיוחד להמציא משחקים כאלה ביחד. כל אחד מכם יכול להציע את הכללים שלך כדי לקבל מקסימום של הנאה.

לעצור את זה לפני

זכור כי הצעיר שלך צריך פחות זמן כדי לעורר. לכן, אורגזמה זה יכול לקבל מהר יותר.

כדי לסיים יחד, להתחיל לקחת עד הדרך הרצויה מרגש מראש. זה יעזור לך:

פנטזיות סקסיות; שיחות חמות ביום העבודה; מפלרטטות; נוגע אור.

"ארטילריה כבדה" להיות חיבה במקלחת של מים. העיקר - לא מגיעים רחוק מדי ולא להביא את המקרה עד הסוף. רק תן לעצמך לקבל קצת. זה נכון במיוחד אם היום היה כבד וללא טריקים כאלה להירגע, זה לא להתברר להיות מוסחת.

תן את התהליך התחיל על ידי אחד הנבחר שלך. כבר בלי מים.

עוד אימון

זה קורה שאדם מתבייש לעשות קוני ודרכים אחרות להביא אותך לאורגזמה בגלל חוסר היעילות שלה, חוסר ביטחון ביכולות האינטימיות שלהם. נראה שהוא רוצה להתעמק, אבל לא יודע איך. בסופו של דבר מודאג, מפחד לאכזב אותך. דירות דיסקרטיות בצפון

לעתים קרובות יותר מתאמן ומין רגיל, וליטוף אוראלי, כך שהוא חש אמון בכל אחד מהכיוונים האלה. הבין לחלוטין איך הגוף שלך עובד וכיצד הוא מגיב לפעולות שונות.

להיות בטוח שהוא יודע איך להביא אותך לאורגזמה ולבחון איזה תענוג בהיר נותן לך, הוא ירצה לחזור על חוויה זו שוב ושוב. ואתה יכול להציע מה פעולות מוזמנים במיוחד עבורך ונעים.

צור אווירה מתאימה

כך שהוא עצמו רצה להוסיף לך הנאה, ליצור אווירה מתאימה. תחתונים יפים יבואו להצלה, מדגיש את האזורים האינטימיים ועושה אותם אטרקטיבי במיוחד, מרגיע מוסיקה, שיחות נושאיות. בפועל יהיה תספורת אינטימית.

אם בן הזוג רמז לא מבין אף אחד, אבל האווירה המתאימה שנוצרה על ידך לא רוצה להבחין, לנסות לפעול יותר ישירות. לדוגמא, יכלול סרט שבו הדמות הראשית מביאה את שותפת אורגזמה ובהתלהבות התגובה.

רמז אינטואיטיבי עוד יותר - קונה בחנות מין ובבית הבוקר של תחתונים אכילים, אחרים מעניינים מעניינים. היום בחנויות התמחו אתה יכול לקנות תחתוני ריבה עם טעמים שונים.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. שוב ושוב, הקונים הם בטוחים בטוחים, מה אתה מתכוון להסתכל על החג, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. הכנסה זו מספיקה, כך שזה לגמרי מכוסה אישית עם כל מה שצריך.

רק להציע את האיש שלך כזה לטפל לקינוח.

קבע כללים

זה יהיה קל יותר בשבילו אם אתה יכול להתמודד עם כל התכונות של אורגזמה נקבה. לדוגמה, אתה כותב את הכללים של השותפים הנאה עבור גבר.

בתשלום כל כך עצמית עבור אורגזמות נקבה, אתה יכול להוסיף:

סיפור מפורט על איך כל התהליך קורה ומה הילדה נהנית; שלב אחר שלב מנהיגות, איך ומה לעשות (איפה לנשק, ברזל, ליקוק או גוסס קלות, שם עם מה העוצמה לזוז); מסומן אילו רגעים של התהליך שאתה אוהב במיוחד, מרגש ולספק הנאה; הערות שאתה לא אוהב יותר מדי טוב לא להשתמש; טיפים, איך להאיץ את התהליך ולחזק את ההנאה שלך.

עוד כלל שאתה יכול להתקין - רק ליטוף אינטימי הדדי. זה רלוונטי אם אתה מסכים בשלווה מציצה, וזה הפך לך את האפשרות הרגילה משחק מיני. רוצה ליהנות, תן לזה להתכונן לענות לך אותו דבר.

הראשון שלך אורגזמה ואז שלו

אם אתה מבין שהאיש שלך אנוכי במיטה וחושב יותר על ההנאה שלו, אתה יכול לקחת את זה. להקים כלל לפיה הוא יקבל אורגזמה רק לאחר שלך.

אתה אפילו לא יכול להשמיע את זה בקול רם. ולהפסיק ללטף אותו או לעצור את כל התהליך במקום הכי מעניין, להסביר כי אתה לא מרוצה עדיין. ואני רוצה לקבל את החלק שלך של הנאה עכשיו.

אולי הזוג הראשון של פעמים הוא אפילו יהיה "עוול" כזה ממורמר, מה שהיה מפתיע בשבילו. אבל בהדרגה להתרגל לכלל החדש. ומסכים כי סקס באיכות גבוהה תמיד עומד על הנאה הדדית.

אוננות בזמן שהוא נראה

אם אתה לא בטוח שאדם יודע כמה תענוג חזק אתה יכול לספק מגע ללקוח ואת השטח הסמוך כולו, להראות את זה. תן לזה להיראות כמו שאתה בעדינות ולגעת בחשובה את עצמך.

סביר להניח, הוא יתחיל קשה בעוד כמה דקות. והוא רוצה להוכיח כי הוא מסוגל לספק לך תענוג בהיר יותר אינטנסיבי. אתה צריך לא להתנגד מינימלי לשלוח איש צעיר.

גם אם הוא לא יודע שום דבר על אורגזמה נקבה, אתה יכול להיות חיווט בשבילו בעולם המדהים הזה. מבחין איזה רגשות ורגשות בהירים הוא יכול להתקשר אליך, אדם בוודאי רוצה להמשיך להמשיך ללמוד את השאלה הזאת, לשפר את כישוריהם ולהיות המקור העיקרי של הנאה בשבילך.

Просмотров: 123 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar