MENU

01:10
איך לעשות ילדה שפה נעימה להיות אדון של cunningus

ערב רומנטי זורם בלילה נלהב. כולם יודעים כי נשיקות כל חם, ואתה לאט לאט הלאה, באופן כללי, מיטה. חיבוקים הופכים לכל אינטימי ומתרחשים את הזמן של חיבת הכנה. אתה יודע איך לעשות בחורה שפה נעימה או איך לעשות cunnilingus הנכון? אם כן, אז הכל סופר ואישה תהיה על השמים השביעי מאושר. כולם יודעים את זה, אבל אם אין, אז זה כמו בעיה גדולה.

התוכן של המאמר

1 חיבת מכנה מסד נתונים 2 הכנה 3 Kunnilingus

בסיסים של מין הכנה

כדי לא להיכנס למצב כזה לא נוח, אתה צריך מראש לבשל את עצמך. אדם אמיתי צריך מקצועי, באופן כללי, לבעלות את לשונו. אחרי הכל אתה אדם אמיתי? אז אתה צריך ללמוד רק ללטף את הגברת בעל פה. בנות מאוד מעריכים את היכולת למצוא אזור ארוגני ולתקן אותו כדי לעורר. ו בפרט, זה גם נוגע לאזור ביקיני.

לרוב גברים חושבים שאין שום דבר מסובך ב cunnilingus. אבל זה לא. ענייני אוראלי - זוהי אמנות נפרדת, מאסטרינג, אשר, אדם הולך לרמה החדשה של המין החדש. סטטיסטיקה סוף סוף מציין כי נשים לעיתים קרובות להשתוקק חזרה של תאריכים במיוחד עם מי יודע בדיוק איך סוף סוף לעשות בחורה נחמדה עם השפה.

לתת את המאהב הנאה ללא הרף, אתה צריך יודע איך, איפה עם איזה כוח ללחוץ. רישיון פסיבי של מפשעה תן תוצאות טובות. לתת תענוג אמיתי, בשבילך אתה צריך להיות מיומן זכה לשון שלך. כדי לעשות זאת, בשבילך, לבסוף, אתה צריך ללמוד במידה מסוימת כאילו הכללים העיקריים ואת הזכות לעקוב אחריהם.

הכנה 2

זה לא גם איסוף של הנשיקות לטפס על לשונו לאזור האינטימי שלה. כולם יודעים איזה נזק. זכור את האזורים הארוגניים שלה.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יקצה את הרמה יעשה חברה מצוינת.

התחל בעדינות לנשק את האוזן להאט. כולם יודעים שזה לא רק שוכח כי יש עור חם למדי על הצוואר, כי, באופן כללי, זה לא צריך להיות pounded לתוכו. מהיר, נשיקות עדינות ייתן את השותף שלך רגעים בלתי נשכחים של הנאה. שדיים שווים תשומת לב מיוחדת.

הנערה תהיה נעימה מאוד לילדה אם אתה "משחק" עם הפטמות שלה: ללקק במדויק אותם ואת נשיקות החזה scree. להיות עדין מאוד ולבחור רק אלה מלטפים שאוהבים האהוב שלך. חווה לא כל יעריך אם אתה מתחיל לטרו למצוץ את השדיים שלה. לא לכל אחד לא סוד לשום דבר, לא לספור את אי הנוחות וכאב, זה לא, באופן כללי, יגרום.

גם לא לעקוב אחר זה מאוד לדחוס. אתה יכול הפוך את הגברת שלך לפגוע אז ואתה צריך להתחיל הכל בהתחלה. ללא ספק, ראוי להזכיר את זה פשוט להרוג את ההתרגשות שרק ההתחלה לצאת.

המשך לתת לגופה, איך נשיקות עדינות אינן נשואה לרדת למטה. אין לי סוד לשום דבר, אתה תרגיש כמו שלך, כפי שכולם אומרים, אהובים, בסופו של דבר, יסיים. מגופה יהיה תשוקה ותשוקה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זה לא ממהר. לאט לאט לזוז אל הירכיים, עוקף את הנרתיק.

מנשק עור עדין ירכיה, לא מתחתנים, זה הפך, לרצות את גופה בידיים שלך. שבץ עדין יגרום כיצד לקבל אור רועד, וגופה יכסה צמרמורת. כמה, ילדים רגישים במיוחד יכול בהצטיינות כבר ברגע זה. אבל הכי מרגש הוא עדיין קדימה.

את הפרטים המיוחדים ביותר על איך, זה הפך, לרצות את הגברת שאספנו במאמר על הקישור.

Cunnilingus3

עכשיו על הדבר החשוב ביותר. לאחר רבים באים לידי ביטוי, איך הרגליים שלה יהיה גם הרוס על ידי הנשיקות שלך, לאט לאט לחזור לון שלה. אתה כבר מרגיש איזה סוג של היא, כמה מאיתנו אומר כל הזמן בוער? מתחרות! לאט לאט לטייל, כפי שהוא הולך, יד עליה, כפי שכולם אומרים, שפתיים מיניות, אשר אנחנו מתחילים להתעטף אותם עם נשיקות. איך לבוא אל הדגדגן - עצור. זהו גוף חיוני ורגיש. רוב הנשים מודגשות על ידי העובדה כי האורגזמה מושגת במיוחד כאשר גירוי הדגדגן.

האידיאל ביותר, לשים את זה בעדינות, בבקשה להיות הלשון שלו. תנועות איטי, חלקות יכפה אותו מעט רק עולה בגודל. מופיעים, כפי שכולם אומרים, איך אתה שם לב לתצורות קטנות אלה - מעט לומר את זה. זה יוביל את השותף שלך לשמח הפרוע.

לאחר מכן, אתה יכול ללכת לשפתיים מיניות קטנות - הם גם די רגישים כמו אנשים משמשים להביע את האזור. ללקק אותם, אתה לא צריך להישכח לשכוח כי בשלב זה אתה יכול לעורר את הדגדגן לאצבעות. הגברת שלך עדיין לאכטת אותך מקוצר רוח? אז אתה יכול להמשיך!

נתרם בצורה מופיעה עם קטן, כמו רבים באים לידי ביטוי, שפתיים מיניות, אתה יכול שוב לחזור לגבעה הרגיש. ואכן, הפעם התנועה של הלשון חייבת להיות יפה כמו אנשים המשמשים להביע פעיל. תארו לעצמכם עובדה אחת עד מהרה, כמו רבים באים לידי ביטוי, נעים, צריך איכשהו להישאר יחד Clotor. אתה יכול גם להכניס כמה אצבעות לתוך הנרתיק ולחץ מעט על נקודה G. עם כל זה בכל מקרה, אי אפשר להפסיק לעורר את הדגדגן. זה, באופן כללי, יוביל גברת לאורגזמה הבהירה ביותר. ואולי לא, כמו גם, אחד.

Cunnilingus - עיקרון של יחסי מין. בלי זה, סקס ניתן להתחשב במלואו, כמו בראשות, רע. למגרין, לא כל אדם גם רוצה לספק את גבירתו ככזה. מישהו נחשב לא ראוי לנציג של רצפה רבת עוצמה. אבל אלה שעדיין צריכים להטריד את הרגשות משלהם, כפי שאנשים נהגו להביע, אהובים, לא סביר להיגרם אי-פעם טעם מר, באופן כללי, בגידה.

אם אתה רוצה, כך שהאישה שלך זוהרה כדי לדבר מאושר, יש לך כיף לא רק, כפי שכולם יודעים, ארוחת ערב טעימה, מציצה נלהבת - כדי לעקוב אחריה ללטף אותו בעל פה. איך אתה עושה את זה, ללכת משם כמה מגניב ושונה יכול להיות סקס.

ללמד כיצד לגעת, ולשים את זה בעדינות, כדי להפוך את השדיים של נשים מצבה הבאה שלנו.

ויקטוריה פומין נערות ליווי בחיפה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים, כפי שכולם יודעים, חיים סקסיים.

עניינים אוראליים יכולים גם להיות כביכול, כפי שרובנו רגילים לומר, תנאי מוקדם של זיהום של STD. לכן, אם אתה עושה שותף cunnilingus, שבמדינת הבריאות שלו לא, באופן כללי, משוכנע של כל 100%, עליך בהחלט להשתמש בשיטות המכשול של אמצעי מניעה. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי במקרה של kuni זה מפיות לטקס מיוחדות. הם נמכרים בכל חנות מין והם הגנה אמינה מפני מחלות המועברות, כפי שכולם אומרים, שיטה מינית. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל באופן טבעי, יש רגעים שבהם, בסופו של דבר, לצוד ללכת תשוקה ומושרה על אמצעי זהירות. אבל הם יודעים שהם ביסודו בראש: בריאות - ראשון! STDs קשה לרפא, וכמה בלתי מרבלוף לחלוטין.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה מגיעה לעיסוק בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים את זה, בתורו, אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, שומר על הראיון ואת מודל ליווי בכיתה VIP הופך אינדיקטור למעמד הציבורי.

ללא ספק, ראוי להזכיר מה על בטיחות!

Просмотров: 158 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar